Mer variasjon

Om man skal gjøre dette og gjøre det på en suksessfull måte så må man rett og slett gjøre det fullt ut, uten å begrense seg. Man må liksom PR-bombe folk, enten det er kunder eller egne ansatte. Ved å gjøre det så sikrer man at varemerket sprer seg, og at folk vet hvem dere er.

En av de beste måtene å gjøre det på er å lage en hel kolleksjon av klær, med ditt trykk på, som gjør at folk kan finne noe som passer til en hver situasjon, og anledning. Man bør forsøke å unngå å gi folk “unnskyldninger” for å ikke bruke dine plagg, så mye som det kan gjøres, uten å være irriterende eller plagsomme. Det er ikke et inntrykk man vil legge igjen hos folk.

Når man først har skapt en kolleksjon så kan man kanskje til og med lage en goodiebag eller giftbox, som man kan dele ut. Til både kunder og ansatte. Det er dog viktig at man har et godt utvalg av ulike produkter, så alle finner noe de både liker og har bruk for. Man vil ikke at det man deler ut ender opp i en garderobe, eller i verste fall, i søpla. Det er bokstavelig talt bortkastede penger.

Alle liker å få en goodiebag, fordi alle liker å få gaver, så om man gjør det på en skikkelig god måte økes sannsynligheten for at man blir skrytt av, og at flere vet om bedriften. Det er jo til syvende og sist det man forsøker å gjøre, altså å spre varemerket og gjøre det til en effektiv type av reklame. Vi har nevnt det i mange andre artikler, men det er virkelig noe som øker sjansene for både suksess, men ikke minst vekst. Det er i det minste noe å strekke seg etter.